fredag 21 oktober 2011

Hej igen alla gamla och nya andelsägare i Jo Jo Ribb.
I dag är det bara fyra (4) dagar kvar för att registrera Dig som andelsägare.
Om Du inte vet hur Du skall göra för att bli medlem hänvisar jag till ett tidigare inlägg nedan, det som heter 'Återköp av Jo Jo Ribb'.
Förhoppningsvis får Du där den hjälp Du behöver.
Om inte kan Du kontakta mig på telefon: 0533-17145 eller 0709 287 322.
(Helst inte mellan 20:00 och 10:00)
Jag ställer även upp på att visa hur det går till här hemma hos mig på min dator. Då kan vi också registrera Dig och sedan även betala andelen via datorn.
Enda 'kravet' jag har är att Du ringer mig för att bestämma en tid.
Till sist en glad nyhet för alla andelsägare i det nya bolaget.
Vi har blivit lovade att alla skall få ett hästägarekort för Travriket, alltså som bl.a. gäller för fritt inträde till Arvika, Färjestad, Momarken, Mörtebol och Årjäng.
Detta är, tycker jag, som grädde på moset för alla som tecknar sig för en andel.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar