måndag 23 januari 2012

Vilket Upptaktsmöte!!!

Hej alla som var med på träffen i lördags.

Jag fick ju träffa de flesta av er när ni hämtade ut lunchbiljetterna men då var det ju lite stressigt måste jag säga.

Det hade varit roligt om jag hade hunnit med att sitta ner vid alla bord och prata med alla. Det var ju dock helt omöjligt. Några hann jag med och jag kan berätta för er att jag var väldigt skrovlig i rösten vid hemkomsten.

Det stora antalet närvarande sporrar oss och för min del tar jag ert stora intresse som mycket, mycket positivt .

Jag hade med mig kameran men tyvärr fick jag inte tid till att ta några bilder. Jag såg dock många som fotograferade för fullt.

Hur vore det om ni mailar in några av era bilder till mig på adress jansson1537@gmail.com så kan vi lägga ut dem på bloggen så får även de som inte var med se lite av vad vi höll på med under dagen.

Jag tackar också för alla inlämnade enkäter. Jag har inte haft tid att göra något med dem ännu men lovar att återkomma så snart jag kan om detta.

Lennart
Ps Bombardera mig nu med era bilder tack Ds

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar