fredag 1 juni 2012

Tack alla ni som kom till Mörtebol i dag!

För egen del tyckte jag att det blev en lyckad dag på Mörtebol.
Många med en blå jacka på sig.
Nu har vi lite lättare att hitta och känna igen varandra när vi går på trav.
Tyvärr har jag ingen bild på gruppfotot ännu men det kommer snart.
Jag har talat med David Lövgren, reportern från PD, och då fick jag reda på att de ger ut sin Travbilaga den 29 juni (reservation för någon dag hit och dit). Han tyckte att bilderna han tog såg bra ut men han hade inte valt ut dem som kommer i tidningen. Dessa bilder blir då PD's egendom. Han lovade dock att maila över några av de som inte skulle publiceras. Naturligtvis lägger jag då ut dessa på bloggen när jag får dem.
Lennart
Ett litet PS
Väldigt va pigg Jo Jo var. Hon är ju inte så gammal så hon hinner nog vänja sig vid att bli fotograferad.
DS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar