tisdag 7 maj 2013

Nu har det gått några dagar efter söndagens lopp.

Något lite har jag väl smält mina intryck och är ännu mycket posetiv.  
Jag tycker att Jo Jo gjorde ett mycket bra jobb, minst 97,5 %.
Det skall bli spännande att se när Marcus har hittat ett lämpligt lopp.
Vi håller tummarna.
Om ni känner Bosse Carlsson från Karlstad så hoppas jag att ni också känner till att han har skapat ett konto på facebook för Jo Jo. Där kommenterar han och många andra livligt allt som händer med Jo Jo. Gå gärna in där och sök på Jo Jo Ribb så kommer ni rätt.
Jag brukar ju lägga ut några foton på bloggen. I första hand är det delägare som kommer med.
I dag har jag just ett sådant foto. Gissa av vem?
Nedan har jag kopierat in Bosses kommentar på Facebook:
Ja då var Åmål starten avklarad. Ett 3-pris var bra för det var hårt imål Tiden blev 15,6a. Gick i ledningen till sista stegen (obs fick tryck hela vägen). Så vi får vara nöjda. Vi ser framåt och ny start. Samt grattis Marcus till segern.
Ha det
Lennart
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar