torsdag 15 maj 2014

Pefekt spår!

Hej.
Nu är det dags för start på måndag igen. Nu fick vi igen för oturen med spåret senast och fick det bästa tänkbara. Vi möter några bra hästar men med fint spår och passande distans så tycker jag det känns riktigt bra på förhand ändå. Allt verkar bara bra med Jojo i träningen hon var inne på banan idag och gick jobb och allt var bra. Hon har gått med skor på slutet nu är hovarna och karlederna fina igen så på måndag blir det barfota fram i alla fall.

Jag har gjort klart med en ny gård som jag kommer att köpa. Den ligger i Härtsöga strax utanför Karlstad. Där finns det mer plats än den jag har idag så vi kommer att ha plats för alla tävlingshästar på gården. Jag och Lennart har pratat om en träff för alla delägare så vi kommer att planera det efter flytten så att alla kan se hur JoJo får det på nya gården. Det kommer att bli i Augusti någon gång så vi återkommer med info om det.

Ha en trevlig helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar