torsdag 19 november 2015

Scot Rapport

Som Bosse har skrivit så är allt bra med scotten efter loppet han är pigg och glad och verkar inget ansträngd.
Vi hade ett snävt 4e spår vilket jag förstod skulle vara ett problem i och med att han är så stor och orutinerad. Han gick ändå iväg bra dom första meterna men han blev alldeles för ivrig när dom kom över honom efter en bit och tog i för mycket och rullade över i pass/gallopp.
Sedan lufsade vi bara runt utan några förhoppningar i och med att vi tappade så mycket ändå kunde han slå många sista 500m och bli 5a ändå vilket jag tycker var riktigt bra.
Nu har vi ett lopp den 30/11 tillägg vi 6" som passar perfekt. Så känns allt lika bra som nu den 24e när det är anmällan så kommer jag anmäla honom där. det är ju även sista dagen för insättning för dom som vill vara med i fortsättningen också.
Väldigt tråkigt tycker jag att inte Lennart vill vara lika aktiv längre det är ju hans förtjänst det mesta med vårat gäng. Men jag tror och hoppas att Lennart kommer att göra några inlägg här på bloggen emellanåt ändå. Och säkert något informativt sms också.
Jag pratade med honom igår och han mår mycket bättre nu.

Hälsningar Marcus

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar