måndag 11 januari 2016

Hästägarkort.

Hej på er. Ni som har kort eller vill skaffa kort. Följande gäller Ni skickar kortet till mej så ordnar jag ommärkning och skickar tillbaka korten till er. Ni som vill ha nytt hästägare kort, gör som det står nedan.

Alla sätter in 120:- kr på Bank-giro  5786-8069. När pengarna finns på kontot beställer jag ommärkning eller nytt kort. Som jag skickar till er per post så fort det går.

Ni som skall skicka korten till mej så är min adress.           Bo Carlsson
                                                                                              Ulvsby Lindrågen 226
                                                                                              65593 Karlstad.
Obs glöm inte att märka med namn eller födelse-nr.
På detta sättet hoppas jag att det blir ordning på vilka som
har kort.                                               
Om det är något ni funderar på ringer ni mej. MVH Bosse  0705827770.
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar