lördag 17 december 2011

Lite info och en liten undersökning för ev. framtida bruk.
I Jo Jo-gänget är vi 177 hästägare som tillsamman har 201 andelar.
De gånger som Jo Jo har startat på Färjestad har jag noterat att det varit väldigt många från vårt gäng närvarande Hur många är svårt att bedöma men det vore väldigt roligt att få reda på detta. Vi bidrar ju till att folk återkommer till banorna och inte bara sitter hemma och tittar på ATG eller TV.
Jag har in idé om att försöka få säkrare siffror på denna fråga.
Därför lägger jag ut en lista över alla 177 namnen (sorterad efter förnamnet).
Om ni vore snälla och bara skrev er signatur vid ert namn när ni går in så får vi ju lite bättre fakta bakom hur många som var närvarande på Färjestad måndagen den 19 dec. 2011.
Tanken är att ha den siffran som argument , när Jo Jo startar på någon annan bana utanför vår region, sådant som att få program  o. dyl. gratis.
OBS!!! Deltagandet är helt frivilligt i ovanstående undersökning.
Jag garanterar att min tanke bara är att få material som visar siffran som vi sedan kan ha som ett argument.
Vi ses Lennart

1 kommentar:

  1. Hej var kan man hitta listan med de 177 hästägarn? Har ej hittat någon.....mvh merca.

    SvaraRadera