söndag 12 februari 2012

INFO Nr 4 från upptaktsmötet
Hej alla andelsägare. Nu skall jag försöka sammanfatta vad det var jag sa på upptaktsmötet. Jag kommer nog inte ihåg allt (för fy vad jag pratade den dagen = söndagen därefter fick jag bara fram några hesa ord).  Jag hade önskat att jag hade fått en liten pratstund med er alla. Men tyvärr, det var ju omöjligt.

En sak som jag har som minne från den 21 Januari är dock hur viktigt det här med social samvaro är. Min känsla är att vi är ett enda glatt gäng med trevliga människor med ett stort gemensamt intresse = Jo Jo Ribb och hennes framfart på travbanorna. Detta om detta.
Resultatet av den enkät, som ni fick besvara,  kan jag i dag inte redovisa. Tyvärr är jag inte färdig med sammanställningen men så fort som det är klar, kommer jag att lägga ut den på bloggen. Till er som inte var närvarande vill jag berätta att enkäten gick ut på att få in allas synpunkter på hur vår informering ut till er uppfattas.  Blanketten kommer jag att lägga ut på bloggen när jag sammanställt alla svar (så kanske fler vill ge sin syn på det hela via mail till mig)
De 3 olika sätt som vi använder  i dag är ju: 1: Bloggen 2: Mail 3: Mobiltelefon.

Tyvärr når vi inte alla med någon av dessa 3 sätt (har ingen dator eller mobiltelefon).  SMS håller vi på att undersöka hur vi skall hitta ett enkelt och billigt sätt att skicka 175 SMS samtidigt ut till er. Som jag ser för dagen måste vi förlita oss på minst 2 sätt: E-mail och SMS. Dessa kommer vi då att använda när något viktigt (Jo Jo till Start och liknande) som vi vill ha ut snabbt. Huvudinformationen kommer dock att ges genom bloggen liksom i dag.
När jag var vid denna punkt på mitt anförande  blev det en liten diskussion. Vi fick in några förslag, bl.a. att skaffa en telefonsvarare. Kanske ni, som inte var med, också har ytterligare tips att komma med för att förbättra vår information ut till er. Välkomna!

En fråga igen: var det ingen som hade med sig kamera. Varför jag frågar är att jag inte fått in ett enda fotografi från träffen trots min tidigare ’bön’ här på bloggen. 1 fotografi piggar alltid upp ett inlägg.

I dag skiner solen ute och jag har +-grader på termometern.
Vad månde bliva här fram i vår???
Lennart

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar