torsdag 16 februari 2012

På upptaktsmötet delades det ut listor över Jo Jo' andelsägare
För att alla som inte var där också skall få möjligheten att se vilka kompisar man har i gänget kring Jo Jo Ribb har vi en lista som ni kan få översänd till er.
Listan är på många sidor och det skulle ta för stor plats på Bloggen att lägga ut den där. För att klara det måste jag be er maila mig på jansson1537@gmail.com med notering om att ni vill ha en sådan lista. Jav svarar dig och bifogar en fil vid namn
Andelsägare=andelar Jo Jo Ribb 12-02-16 OK
Listan är sorterad på  "Efternamn" i denna version. Eftersom det är en Exel-fil kan ni ju sedan sortera på det sätt ni själva vill.
Av listan ser ni att det är 201 andelar fördelade på 174 andelsägare.
Något som jag vill framhålla är det stora andelen kvinnor = 44 st.
Jag tror inte att det är så värst många andra hästägar-andelsbolag som kommer upp i detta antal.
Detta bl. a. visar väl att vårt koncept är mycket lyckat.
OBS Jag har jobbat väldigt mycket med den här listan. Jag kan inte till 100% garantera att den här helt korrekt. Hittar ni några fel så vore jag mycket tacksam om ni mailade mig och berättade om vad felet består av. Tack på förhand
Ps Ni som var på mötet får naturligtvis också maila mig så kommer listan. Ds
Ha det gött som Madde säger.
Lennart

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar