torsdag 15 mars 2012

Allt väl med Jojo, provlopp på lördag.


Allt är bara bra med fina Jojo, idag körde jag en motionstur med henne och i veckan har hon gått lite intervalljobb. Hon har mycket spring i benen och debuten för i år närmar sig allt mer.
Till lördag(17/3) kommer Jojo att anmälas till ett provlopp i 1.22 fart här i Åmål. De som vill får gärna komma och kolla och det börjar kl 11.00
Denna gång kommer det att bli jag själv som kusk på henne.

På bilden syns Jojo i det nya stallet och hon verkar trivas bra.

Vi hörs och syns!

/ Madde

3 kommentarer:

  1. Fin bild! Lycka till på lördag.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Eva. Jag vill bara säga att det är jättekul att se hur 'aktiv' du är och följer oss på bloggen, Jag håller med dig att det var en mycket fin bild på Jo Jo men så är det ju en fin och underbar häst också.
      Ha det önskar Lennart J

      Radera
  2. 7 hästar till start i 4:e loppet. Jo Jo fick 6:e spår. Jag litar på dig Madde!!

    SvaraRadera