torsdag 17 oktober 2013

Jo Jo är med på lördag.

Hej allesammans.
Om ni går in på Åmålstravets hemsida ( http://www.amalstravet.com/  ) så hittar ni henne där i ett av loppen. Varför jag skriver så är att de ännu inte fått klart med i vilken ordning loppen skall köras. Däremot är loppen "lottade"  vilket betyder att hon fick spår 2 på 20 m tillägg. Man har alltså gott ifrån autostart och i stället kör man med voltning. Jag tror att det är föranlett av att man delat upp hästarna i den här klassen på 2 lopp. Programmet är färdigt först på lördag så jag kan inte säga när
Jo Jo skall ut.
Det är alltså först på lördag vi vet.
Jag vet däremot att 1:a loppet startar kl. 10,00.
 
Väl mött
Lennart
 
PS
Ni får "inte" svara på mina Grupp-SMS när ni får sådana.
För att SMS:a till mig måste ni göra det genom att sända det till
0709 287 322
DS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar