söndag 9 mars 2014

Lite info om mitt besök nere på Mörtebol.

Det har gått några veckor sedan jag var nere på Mörtebol och fått direktkontakt med Marcus och hans stab.
Nedanstående är lite allmän info från mitt besök.
Som ni väl kommer ihåg så hade Marcus anmält Jo Jo till Bjerke men tyvärr kom vi inte med i det loppet.
I fredags hade Marcus anmält henne till Örebro men tyvärr räckte hennes poäng inte till där heller.
Nu kommer han att anmäla henne till Färjestad den 16 mars (söndag).
Det är ett stolopp 2.140 m 80,001 - 205,000.
Tävlingarna börjar kl. 14,00.
Som ni väl förstår så tycker Marcus att hon är klar för start.
Jag återkommer med några bilder senare när jag fått det hela att funka med att infoga en bild till bloggen.
Tills dess.
Ha det så bra
Lennart



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar