fredag 11 november 2011

Snabbjobb

Idag körde jag ett lite tuffare jobb med JoJo på banan. Jag körde två heat först körde jag 1,28 2000m i högervarv och det kändes bra. Sen vände jag upp och körde 1.19 2000m i vänstervarv och det kändes väldigt bra! Auktionen flöt perfekt och hon var pigg och fin hela vägen. Så jag tror att hon ska vara rätt så bra i form trots tävlingsuppehållet. Därför så planerar vi att starta henne nästa lördag på Färjestad det är för 3-7 åriga ston högst 70" 2140m auto. Startlistan kommer söndag kväll.

Ha en riktig bra helg allihop!
//Marcus H

2 kommentarer:

  1. Toppen Marcus! Nu ser vi fram mot söndag kväll och ett bra spår för med kommer vi väl?? 650 p måtte väl räcka??? Lennart

    SvaraRadera
  2. Att sitta i Östersund, på Wången och senare i Alunda, (Uppland) och läsa om JoJo är toppen, bra jobbat. Hoppas det blir start på Färjestad, det kommer väl att gå buss Lennart?

    SvaraRadera