tisdag 24 april 2012

Nyheter om Jackor och Jo Jo Ribb


För några dagar sedan efterlyste jag någon med konstnärligt blod i ådrorna.
Några förslag har jag fått men den biten är ännu inte spikad vad loggon beträffar.
Under tiden har jag letat efter något som sammanbinder oss i Jo Jo - gänget.
Nu kan jag informera om att jag lyckats få fram ett kanonerbjudande.
Jackor med loggon på.
Ovan ser ni vår mannekäng Madde med jackan. Färgen är blå liksom mycket annat i Jo Jo's omgivning.
Alla som sett och även provat jackan tycker att den är mycket fin och användbar.
Tillverkare är :
Det är en jacka som kan användast nästan hela året (förutom de allra kallaste dagarna på vintern).
Den står emot regn och följaktligt även blåst. Insidan är mjuk och behaglig.
Dessutom har den insydda lodräta reflexer både bak och fram. Knytresår i midjan.
Priset kommer att ligga någonstans vid
350:00 kr
om den avhämtas på travbanan. Vi sänder den också till dem som så önskar men då tillkommer porto. (Jag återkommer med portokostnaden snarast).
Så till nästa nyhet:
Marcus anmäler Jo Jo till ett lopp på Mörtebol den 3 maj.
Det är lunchtrav.
Kolla alltså upp bloggen nu på fredag eftermiddag så har vi nog startlistan klar.
Den dagen blir också den stora
Jackprovardagen.
Vi kommer då att presentera jackan i ett litet stånd bort mot ingången till stallområdet.
Där kan ni prova in storleken och förhandsboka er för en eller flera jackor.
OBS den säljs endast till delägare i Jo Jo inkl fru eller man.
Naturligtvis är även ni som bor långt bort från Åmål eller inte kan komma den 3 maj välkomna att köpa jackan.
Hur vi skall kunna lösa det där med stolek  för er återkommer jag med.
Hoppas att jag får träffa så många som möjligt på trosdag nästa vecka.
Lennart


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar