fredag 1 maj 2015

Under maj tror jag att det kommer att hända flera trevliga händelser för vårat gäng

BOKA IN EN RESA TILL FÄRJESTAD DEN 23 MAJ!
 
Början av maj verkar inte bli sa varm och skön som många önskat sig.
Däremot tror jag, med största övertygelse, att slutet på månaden kommer att bli mycket bra och trevlig för kvarvarande i Jo Jo Ribb-gänget.
Som Bosse skrev i gårdagens inlägg på bloggen, är tanken att vi skall träffas lördagen den 23 maj inne på Färjestad.
Programmet är inte helt färdigt ännu men jag kan väl locka er till att komma om jag nämner att Färjestad då har börjat köra sina PROVLOPP.
Troligtvis får vi då  se Scotten uppe på banan.
Förhoppningsvis får vi  då se en 3-åring som verkligen kommer att visa sig vara värd att ha kvar sina andelar i.
Jag har redan överfört mitt bidrag till kontot eftersom jag tror till 100 % på Scotten.
Mera exakta tider för denna dag kommer att läggas ut på bloggen så snart som möjligt.
Ha det så bra!
Lennart

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar