onsdag 6 maj 2015

Ytterligare lite info om träffen nu den 23 Maj på Färjestadsbanan

För er som inte är med i Facebook har jag knyckt Bo Carlssons text därifrån.
 
Bo Carlsson Hej på er, jag skall vara med i provlopp den 23 maj. Provloppen börjar kl.- 10 och jag vet inte när det är min tur att vara med så kom i tid. Det bjuds på kok-korv och kaffe efter att jag har visat upp mig, då går det att fråga Marcus vad han tror om framtiden, Platsen för detta är vid kaffestugan i stallsvängen. Hoppas att ni kommer och tittar på mig. Hälsningar Scotten /gm Bosse i Lindrågen.
 
Till ovanstående vill jag bara lägga till följande:
Här har ni tillfället att få se vår häst i sin rätta miljö.
För er som fortfarande inte är 100 % säkra på att gå med i fortsättningen är ju detta ett utmärkt tillfälle att få se Scotten i full aktion på banan och dessutom lyssna till Marcus och även kunna ställa frågor till honom.
Tveka inte att komma ut till den här hästägareträffen.
Tveka inte heller till att sätta in 500 kr/andel till kontot 8431 9 53 102 655 7 .
Glöm inte att skriva ditt personnr. som avsändare.
OBS Efter den 31 maj kan du inte ångra dig för att du inte gick med. OBS.

Vi ses alltså den 23 maj
Lennart
 
 
 
 
 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar