måndag 25 maj 2015

Viktigt dokument för de av våra delägare som inte fått Anna-Karins mail ang nya insatser.

Jag lägger på begäran ut dokumentet med info om fortsatt delägande i Jo Jo Ribb-gänget.
 
Hej alla,
Beklagar att jag varit omöjlig att få tag på för vissa av er som har försökt. I februari gick jag in i väggen och har fram till nu inte mått särskilt bra. Mina kollegor hart gjort allt för att stötta mig men det här med andelsbolagen har varit besvärligt och jag inser hur sårbar min situation är.
Det som är mest akut nu är fortsättningen av Stall Jo Jo Ribb, vi har ju en mycket fin och lovande treåring som vi leasar. 
Nu är kapitalet slut och det finns pengar för till och med maj månads träningskostnader, det betyder att vi måste komma med ett tillskott. Jag vet att det finns flera som INTE vill fortsätta som andelsägare, vilket betyder en högre insats av oss som vill vara kvar. 
Om jag räknar grovt på att vi har kostnader på 10000 kr per månad så behövs 70000 för att täcka året. Delar vi det på alla befintliga andelar (168 st)så blir det 416 kr per andel. Om vi börjar med att sätta 500 kr per andel i ny insats, hur många vill vara med på det?
Alla eventuella frågor om Skotten får ni ställa till Marcus Hultman, Lennart Jansson eller Bosse Carlsson. 
Ni kan också svara på det här mejlet om ni tycker att 500 kr är rimligt och att ni vill fortsätta. Inbetalning sker till Stall Jo Jo Ribbs konto och märks med person nummer (viktigt)
 
Ni som inte vill fortsätta betalar inte. 
Betalning ska ske senast 31 maj, sedan är man inte med. Befintliga avtal gäller tillsvidare.
Stall Jo Jo Ribbs kontonummer är: Westra Wermlands Sparbank 8431 9 53 102 655 7.
Markus, Bosse och Lennart, vill ni se till att de som inte har egen mejladress får det här meddelandet? Jag bifogar lista. ​
​Vill ni nå mig, skicka sms på mitt privata nummer.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar