onsdag 23 maj 2012

Åmål fredag 1 juni (Första start 12:20) + Jackorna

Den här dagen hoppas jag att många andelsägare i Jo Jo Ribb kommer till Mörtebol på Lunch-travet.
Varför det dä??? 
Jo då har vi stämt träff med Provinstidningen Dalslands reporter.
Som jag nämnt lite om tidigare har PD -Travtidningen på gång med en artikel om vår lyckade verksamhet  tillsammans med Jo Jo Ribb.. 
Han vill ha ett "blått" hav under sig när han tar en gruppbild från Hästägrbarackens tak ner på alla i vårt gäng iklädda våra nya jackor.
De är nu under tryckning hos IMA reklam här i Säffle.
När de är färdiga kommer jag med ett nytt inlägg här på Bloggen om tid och plats där ni kan hämta ut de jackor ni beställt.
Redan nu kan jag säga att det är  bestämt att de lämnas ut på förmiddagen Lördagen den 1 juni. Detta för att ni som har lite längre väg inte behöver åka hit bara för jackans skull.
Den dagen måste jag be Er komma lite tidigare till Mörtebol för att vi skall hinna med.
Övriga utlämningsställen kommer jag som sagt att lägga ut här på Bloggen inom några dagar.
Som jag brukar avslute det hela
Ha det bra!
Lennart

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar