torsdag 3 maj 2012

Hej alla glada hästägare i Jo Jo Ribb.

Framför allt vill jag säga det till alla från vårt gäng som bor i
närheten av Färjestads travbana.
Nu på måndag kommer jag att finnas inne i hallen vid stora Entrén. Där har jag med mig alla storlekar av den jacka som vi erbjuder er att köpa för 350 kr.
Det är en mycket bra jacka till ett superlågt pris.
Jag finns där till lopp 8 har gått i mål.
Passa på och kom och prova ut din storlek samtidigt som du kan beställa ditt exemplar.
Vi saluförde jackan för första gången i dag torsdag vid lunchtravet på Mörtebol.  Den blev mycket omtyckt och 55 st. bokade sig för sitt exemplar.

1 kommentar:

  1. Hej Lennart!!

    Tyvärr passar det inte för oss på måndag. Jag funderar på om jackan har normal storlek? Finns det dam och herr, eller är dom lika? Vi skulle vilja ha varsin men vet inte storlek?? Vänligen svara så gott du kan??

    MVH

    Jerry & Britt-Marie

    SvaraRadera