tisdag 15 maj 2012

summering loppet

Hej.
Idag så är det en av få gånger som jag har blivit besviken på JoJo. Hon gjorde så gott hon kunde men det var något som störde henne idag. Hon är ju av kött och blod så det är oundvikligt att också hon som alla andra hästar inte är på topp jämnt. Hon kändes jättefin i uppvärmningen och även i loppet. När jag styrde på i 3e spår så kändes hon stark och löpvillig men sedan i sista kurvan så började hon visa trötthetstecken. överupploppet lät jag henne bara springa på det hon orkade. Jag vet inte exakt vad problemet var idag hon har varit lite brunstig och petig med maten i veckan kanske det haft betydelse men det är jag inte säker på. Jag är dock helt säker på att det inte är något större fel. Vi ska kolla över henne här i veckan. Så kommer vi snart att komma tillbaka starka igen!!

Vi återkommer med mer info.
//Marcus






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar