torsdag 24 maj 2012

JACKORNA är klara för att hämtas ut

Info om utlämning av jackorna.

Som jag skrev på bloggen i går går det bra att hämta ut dem den 1juni
ute på Mörtebol före lunchtravet börjar.
De som vill ha dem hemsända kan maila mig så ordnar jag detta.
När ni satt in 350 kr gånger antal jackor samt portokostnad på
Bankkonto:  Westra Wermlands Sparbank  Clearningsnr 84319 Kontonummer : 53071 0326.
Glöm inte att uppge namn!!
sänder jag dem till er. Portot för 1 jacka blir med posten 56 kr och om det är 2 eller fler till samma adress 59 kr då via Schenker.
Sedan har vi Marcus. När han startar på någon bana nära Dig är det bara att ringa mig på telefon 0709 287 322 så ser jag till att han får med Dina jackor så att du kan hämta dem i boxen där han selar på hästarna. Priset då blir 350 kr/st,
OBS Marcus kör på Färjestad nu på måndag och på Årjäng nästa torsdag.
Dessutom kan ni som bor i närheten av Säffle hämta dem hemma hos mig. Var snäll ring före så att jag är hemma.
Det samma gäller för er som bor i närheten av Mörtebol att ni kan hämta dem på sekretariatet.
Ha det bra.
Lennart

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar